Ben jij alle bonnetjes en administratie zat?

Je volledige administratie digitaal op één plek beschikbaar
Bonnetjes meteen fotograferen en afhandelen

Real time inzicht 

Altijd inzicht in de financiële status van je onderneming
Met onze software kun je eenvoudige alle bonnen en facturen doorsturen, wij zorgen dat het op de juiste manier wordt verwerkt en altijd inzichtelijk is voor jou als ondernemer.


Facturen die in portals van leveranciers staan (zoals je telefoonrekening en softwareabonnementen) kunnen we automatisch iedere maand ophalen via onze software.

Een online boekhouder is jouw oplossing

Doordat we zoveel mogelijk automatiseren heb je weinig omkijken naar je boekhouding. Je kunt je volledig focussen op je business 


Als je al met de administratie bezig bent dan is dat om je cijfers te analyseren en nieuwe plannen uit te werken.

Joost de Leij

Limelights BV

Snelle en betrouwbare service

Eerlijke en nuchtere mensen om mee te werken en een transparante prijs. Alles was je zoekt in een boekhouder. Daarom werken wij al jaren plezierig samen met Loorbach Financiële Diensten.

De grote voordelen van een online boekhouder

Bonnetjes bewaren en op volgorde leggen is verleden tijd! 


Je krijgt bij ons een handige app waarmee je meteen foto's maakt van je bonnetjes die automatisch de administratie inschieten en door ons worden verwerkt.


Je kunt later deze digitale bonnetjes altijd terugvinden in je eigen administratie, mocht je dit bijvoorbeeld nodig hebben voor garantie.

Verkoopfacturen maken doe je eenvoudig zelf vanuit ons administratiepakket. Je maakt éénmalig een mooie template en daarna is elke factuur met een paar klikken te maken en verzenden (PDF).


Het administratiepakket houdt automatisch de betalingen bij, je ziet dus altijd welke facturen nog openstaan en kunt vanuit het pakket meteen betalingsherinneringen genereren en versturen.

Alles digitaal op orde

Doordat we alles digitaal verwerken heb je alle gegevens centraal op één plek. Als je een bon of factuur zoekt kun je eenvoudig doorklikken naar het PDF bestand i.p.v. eindeloos te zoeken in mappen en stapels facturen.


Ook de belastingdienst vindt dit erg prettig, bij een controle komt altijd meteen de juiste factuur naar boven en ontstaat er geen discussie over facturen die niet meer terug te vinden zijn.

Of je nu met iDeal, incasso, Mollie, Sisow, Icepay, Stripe, Adyen, etc... werkt, we kunnen vrijwel alle betaalsystemen koppelen aan ons administratiepakket of verwerken met een periodieke upload.


Je betalingen worden automatisch gesynchroniseerd zodat je altijd een actueel inzicht hebt in je debiteuren en we zeker weten dat de juiste omzet wordt verantwoord.

Een goede klik tussen de ondernemer en boekhouder is essentieel, we beginnen daarom altijd met een intakegesprek.


In dit gesprek leggen we uit wat we voor je kunnen betekenen, hoe het proces bij ons is ingericht en wat we van jou als ondernemer verwachten in deze samenwerking.