Backoffice voor administratiekantoren
Voor boekhouders en administratiekantoren bieden we een unieke vorm van samenwerking Is dit voor jou herkenbaar?
- In aangiftemaanden heb je behoefte aan extra personeel, maar je wilt FTE's aannemen
- Klanten lopen tegen specifieke (fiscale) vraagstukken aan waarvan je zelf niet precies weet hoe het zit
- Er komen mondjesmaat klanten bij en je zou graag sneller willen groeien
- Je bent teveel tijd kwijt met uitvoerende taken waardoor je niet meer toe komt aan adviesgesprekken met je klanten
- Je moet klanten weigeren omdat ze bijvoorbeeld een webwinkel hebben en je niet weet hoe je dit moet koppelen
- Je stuurt klanten door naar een ander kantoor omdat je zelf bijvoorbeeld geen salarisadministratie verzorgt
- Je hoort regelmatig verhalen over nieuwe ontwikkelingen waarmee je de boekhouding kunt automatiseren, maar je krijgt dit niet geïmplementeerd...
Wij lossen deze problemen op met ons samenwerkingsprogramma, de opzet van dit programma is flexibel, deelname verplicht je tot niets maar geeft wel de mogelijkheid om elke vorm van ondersteuning te krijgen. Je kunt ons kantoor als backoffice gebruiken voor je eigen kantoor.