Voorkom dat je achterloopt met jouw bedrijf

Administratiekantoor Haarlem - Loorbach Financiële Diensten

Administratie op orde

Je hebt bij ons realtime inzicht in jouw administratie
Onze fiscalisten zorgen voor het maximale belastingvoordeel
We staan naast onze klanten en focussen ons op advies
Als ondernemer wil je bezig zijn met groei, ontwikkeling en nieuwe plannen, niet met randzaken en dingen die veel energie kosten...


Door een goede boekhouder te kiezen die je volledig ontzorgt maak je tijd en vooral headspace vrij om je te focussen op wat je echt belangrijk vindt.

Snelle en betrouwbare service, Eerlijke en nuchtere mensen om mee te werken en een transparante prijs. Alles was je zoekt in een boekhouder. Daarom werken wij al jaren plezierig samen met Loorbach Financiële Diensten.
Joost de Leij - Limelights Bv
In een periode van snelle groei werd het tijd voor een boekhouder die mij daarin kan ondersteunen. Loorbach heeft in zeer korte tijd en op zeer professionele wijze mijn achterstallige administratie bijgewerkt waardoor er nu rust en overzicht is. Het feit dat alles digitaal gaat vindt ik een zeer groot pluspunt.
Anita Stam, SPRDLX

Samen behalen wij succes in je onderneming  met o.a.

  • Een boekhouding die altijd up-to-date is
  • Financiële en fiscale adviezen op het moment dat het voor jou relevant is
  • Belastingaangiftes waarin we alle mogelijke voordeelregels toepassen
  • Overzichtelijke maandrapportages waarin je ziet hoe je bedrijf ervoor staat
  • Strak opgezet debiteurenbeheer waarin je in één oogopslag ziet welke klanten nog moeten betalen
  • Aanzienlijke tijdsbesparing door zoveel mogelijk administratieve taken te automatiseren

Profiteer van lage kosten en een einde aan de papierhandel door vergaande automatisering

Fotografeer bonnetjes en stuur ze direct via de app naar je online administratie

Koppelingen en importfuncties met betaalsystemen, webwinkelsoftware en banken

Alles uit handen geven met ons full service aanbod

Online administratie 

Wij zijn erg tevreden met Loorbachfd. Loorbachfd neemt ons extreem veel werk uit handen. Per kwartaal besteden we nog maar circa 1 uur per maand aan de BTW-aangifte. Het enige wat nodig is, is dat wij de juiste bestanden van bijvoorbeeld de bank aan leveren en natuurlijk de inkoopfacturen. Bovendien hebben wij door de koppeling met Reeleezee ook nog eens een goed inzicht in de kosten en verkopen.
Thom Eshuis, Notebookcaddy
Als ik één woord moet kiezen om Loorbach Financiële Diensten te omschrijven, dan is het: ontzorgen. Je hebt geen omkijken meer naar je administratie, boekhouding en belastingen. Bonnen scannen, digitaal aanleveren en Loorbach doet de rest. Altijd snel en foutloos.
Martin van Geest - Auteur "Het belastingparadijs"

Persoonlijk service met begeleiding het proces doorlopen

Een goede administratie die het juiste inzicht geeft valt of staat met een goede inrichting. Dit is waarom we veel aandacht besteden aan het inrichtingsproces en je stap voor stap begeleiden bij het opzetten van de administratie.


Je bepaalt zelf welke functies je wel en niet wilt gebruiken en op welke manier je wilt dat we omzet en kosten groeperen zodat je de juiste informatie hebt om beslissingen op te nemen.


Zodra de administratie is ingericht houden we regelmatig contact over de status en communiceren proactief als we verbeterpunten zien.

We werken met een strak inrichtingsproces zodat we én snel kunnen handelen én zeker weten dat alles meteen goed wordt ingericht.

Een persoonlijk & verhelderend advies gesprek

Een goede klik tussen de ondernemer en boekhouder is essentieel, we beginnen daarom altijd met een intakegesprek.


In dit gesprek leggen we uit wat we voor je kunnen betekenen, hoe het proces bij ons is ingericht en wat we van jou als ondernemer verwachten in deze samenwerking.